نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تصمیم تلخ چلسی هیگواین را بار دیگر روانه تورین كرد

تصمیم تلخ چلسی هیگواین را بار دیگر روانه تورین كرد

همزمان با اتمام ماه ژوئن، باشگاه چلسی با دو روز تأخیر سرانجام سرنوشت مهاجم 32 ساله خود را مشخص كرد تا پس از 5 ماه حضور در چلسی، دوران همكاری قرضی گونزالو هیگواین با این باشگاه رسماً به خط پایانی خود برسد.

 

هیگواین كه در ازای پرداخت مبلغ 9 میلیون یورو برای یك نیم فصل و در حالیكه به عنوان بازیكن قرضی در تیم میلان توپ می‌زد به درخواست مائوریستیو ساری سرمربی چلسی به این باشگاه پیوست اما هرگز نتوانست برای آبی‌های لندن گل‌های زیادی به ثمر برساند و در قلب هواداران این تیم جایی برای خود دست و پا كند.

 

طبق مفاد قرارداد قرضی میان یوونتوس و چلسی در صورتی كه این باشگاه انگلیسی در پایان مدت قرارداد علاقه‌مند به ادامه همكاری با هیگواین بود می‌توانست با پرداخت 36 میلیون یورو حضور او را در این باشگاه قطعی و دائمی كند.

 

هیگواین در حالی فصل سیاه 2018‐2019 را رسماً به پایان رساند كه حاصل كارش در دو نیم فصل متفاوت در رقابت‌های فوتبال در ایتالیا و انگلستان مجموعاً 13 گل بود كه 8 مورد آن با لباس روسونری و باقیمانده آن (5 گل) به عنوان بازیكن چلسی به ثمر رسید؛ آماری ناامید كننده برای مهاجمی كه در فصل 2015‐2016 همراه با ناپولی به عنوان بهترین گلزن سری آ دست یافته بود.

 

در حالیكه نیكولاس هیگواین، برادر و مدیربرنامه‌های این مهاجم آرژانتینی در جملاتی كوتاه كه روز گذشته در حساب كاربری‌اش در توئیتر منتشر كرد بار دیگر ضمن یادآوری قرارداد او با یووه تا سال 2021، بر علاقه و پایبندی موكلش برای حضور در یوونتوس خبر داده بود، او از امروز تا لحظه‌ای كه مسئولان یوونتوس تصمیمی دیگر برای آینده ورزشی او بگیرند بار دیگر به اردوی بیانكونری خواهد پیوست.

 

گفتنی است گونزالو هیگواین سه بار در سالهای 2014، 2016 و 2017 به عنوان یكی از بازیكنان تیم منتخب رقابت‌های سری آ و همچنین آقای گل و بیشترین تعداد گل زده در لیگ ایتالیا توسط یك بازیكن (در طول یك فصل) با 36 گل در سال 2016 دست یافته بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: